Sing star.

Igår var jag hemma hos mamma och sjöng lite Sing Star.
Var inte lika kul som jag trodde. I och för sej så var det bara
Ella och Anna som sjöng mesta dels, jag hann med två låtar innan
Melodifestivalen. Det är nog mycket roligare om man är ett gäng som förfestar
och är lite glada av alkohol. Så jag ska ge det flera chanser och se hur det är.
Melodifestivalen... lite konstiga låtar, men vissa var bra. Lasse Lindh var bra,
men han hade ingen direkt "melodifestivallåt".
Dom som gick vidare var väl dom bästa.
Läste på Expressen.se idag och såg en kommentar från Carola:
"Folket kanske har tröttnat på mej" Ja Carola, det har vi!!!!


Fick en snygg tröja av syrran i går, tack :)
Köpte även nya tights och två linnen.

Nu ska jag ner på stan och fika. Hej svejs!

image175
Jag sjunger någon låt

image176
En kisse som var trött på allt ylande


Kommentarer
Postat av: aliks

singstar e överskattat!!!!!
lugn lördag eller? jag var hos mamma, mysigt.. deckade i soffan 23.00 kanske, haha!

2008-02-17 @ 14:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback