2008.

Jaha, nytt år redan. Känns som att det var nyårsafton för inte alls så länge sedan.
Tiden går så fort när man är stor tycker jag.
När jag var liten och hade sommarlov gick tiden hur sakta som helst
och tio veckors ledighet kändes som ett år.

Nyårsfirandet var hos Kim och Sandra, vi var 13 stycken som åt middag.
Långbordet var dukat och maten var jättegod. Fick inte i mej så himla mycket
eftersom jag precis har varit sjuk.

Förrätt- skagen toast
Varmrätt- potatisgratäng med fläskfilé, såser, sallad och bröd
Efterrätt- Kino (tror det hette så) Frukter med riven vit chocklad in i ugnen

Vid 21 kom dom andra som var bjudna till festen och det började arta sej.
Tyvärr fick jag så ont i huvudet och mådde illa att det blev vatten för min del från klockan 22 ungefär.
Det var bara att ta hem fulla systemkassar igen och en full karl som knappt kunde stå på benen.
Jag kan inte rå för hur jag mådde igår, synd! Jag hade velat partat gärnet.
Jag hade trevligt ändå och var kvar ganska länge mot vad jag trodde.
Det kommer fler tåg och med det flera nyårsaftonar.

Tack för en trevlig nyårsafton och jag hoppas
alla mina nära och kära får ett underbart 2008!


  

image142


 

image144

image145

image146

image147

image148


Det kommer flera bilder senare när jag tagit emot av Bea, Anna och Sandra.
Min kamera är helt pajko och funkade lite när den kände fört :(










 


Kommentarer
Postat av: aliiiks

Gott nytt år ello :) du ringde aldrig upp mig igen, svikare! haha.. hoppas du hade kul.. har du lust att ses i helgen? typ softa hemma hos dig på lördag med någon bra film & chips? :) hör av dig, puss!

2008-01-02 @ 23:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback