Magsjuk.

Jag börjar bli trött på att vara magsjuk nu. Tre gånger på tre veckor.
Det blev ett besök på vårdcentralen igår och jag får inte ta hand om några livsmedel
på jobbet tills mina provsvar kommer nästa vecka.
Infektion i tarmarna? Salmonella? Ja, den som lever får se.
Men jag där emot, hoppas inte på att det är mer än en vanlig magsjuka.

Idag slutar jag 4, men det känns inte som att det gör något. Jag ska ändå
inte göra något efter jobbet. Bara ta det lugnt och ladda upp för morgondagen.
Bortbjudna, så några glas vin blir det nog.

Dagens ljuspunkt: Solen lyste en snabbis, men försvann lika fort tyvärr!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha... du lär ju inte vara magsjuk! Du är säkert på smällen :P Det där kortet jag skrev till dig när vi var små... det var ju sjukt roligt att du hade det kvar, haha!!!

2008-01-16 @ 23:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback