Ångest.

Nu har jag ångest så det skriker om det!
Alla vill festa och ska det också. Jag kan inte, för jag börjar jobba imorrn.
När jag hade semster hände inget, nu vill alla göra nåt helt plötsligt.
Usch, jag låter så negativ, men det är synd om mej just nu.
Jag har i alla fall haft en bra tid på Öland och varit på en rolig kryssning.
   Semestern har jag avslutat på ett bra sätt. Grillad mat, potatisgratäng, sallad och tzatziki
ute hos Alex mamma utanför Hållsta. Himla mysigt att vara där.
Jag har även tagit mitt första dopp i år. Jag vet, jag är jättesen med det och förra året hoppade jag i plurret redan i maj. Men på Öland var det typ 15 grader och fötterna domnade bort.














/ € ♥

Kommentarer
Postat av: Alex

Ja men jag e typ överlycklig över att vara på en privat strand. Fin, fiiiiiiiiiiiiiin bild.

2008-07-29 @ 21:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback