Första dagen.

Idag har det varit min första semesterdag.
Sov väldigt dåligt inatt eftersom att kroppen fortfarande är inställd på att gå upp väldigt tidigt.
Det har regnat konstant hela dagen och jag har inte gjort något speciellt.
Handlat en present till Filling, eftersom han fyller 24 idag.
Senare träffade jag Lina och nu är jag hemma och har tråkigt.
Ingen och då menar jag ingen, har semester denna vecka.
Alla jobbar eller är borta...I´m alone.

Skönt att bara ta det lugnt och jag ska börja läsa en bok.
Jag har aldrig varit en "läs-människa" men eftersom vädret är tråkigt så passar väl det ganska bra.

Nu har jag hittat kläder till bröllopet, blev rockabillystuk istället för 50- tal som jag var inne på först.
Kjol och en tajt top. Har letat efter kläder i Stockholm överallt och i Second hand butiker men det finns inget som har passat mej. Men nu är det klartt och jag är nöjd. Hoppas bara att vädret blir bra.


/ €  ♥


Kommentarer
Postat av: aliks anka

heej. fick ditt sms inatt. haha du lär ju vara seg idag. ring när du vaknar, jag vill tine ringa nu o störa din sömn :) puss

2008-07-10 @ 09:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback