Så trött.

Har varit konstant trött i över en vecka.
Vissa dagar orkar jag knappt ha ögonen öppna.
Vad beror det på? Icke sa nicke.
Gäspar hela tiden och hjärnan hänger inte riktigt med.
Ska sova en stund efter jobbet för att sen orka se matchen ikväll!

Fårrden besiktigas idag och det var bara fel på den, speciellt rost!
Så det blir avlivning för den.
Filling orkar inte reparera dom tusen fel som är.
Ny bil sökes!

Jag vill ha en egen bil i sommar så jag inte behöver anpassa mej efter andra.
Vill jag någonstans, så åker jag någonstans. Utan att bry mej..
Men det kostar som fan med allt som måste betalas för en bil.
Jag har inget toppjobb med värsta lönen,
så jag får använda min ljusblå stålhäst och mina två ben som vanligt.

1,20 kvar av dagen. Snart får jag sova!

Kommentarer
Postat av: Alex

Följ med ut o kolla på matchen!! och lär dig svara i telefonerna. perkele

2008-06-18 @ 16:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback