Tvådagars.

Har varit skönt att helgen har bestått av tre dagar istället för två.
Känns som att jag hunnit med mera.
Igår gick jag hem till Sari och åt mat som blev över från studenten.
Det var massor och lika gott som dagen innan.
Efter det gick jag och Filling till Grappa där vi väntade på
att Jens och Katta skulle komma. Satt väl där i drygt två timmar.
Så himla skönt att sitta på uteserveringar när det är perfekt väder.
Det blev lite åkande senare på kvällen.
Idag åkte jag, Katta och Jens till Jens föräldrar och solade och badade i
deras pool. Men jag ska understyka att jag badade inte konstigt nog.
Men hade lite ont i magen så jag solde bara.
Filling dök upp senare när han hade sovit klart.
Han var bakis och trött när vi andra stack vid halv 11.
På eftermiddagen åkte vi ut till Eklången en stund.
Käkade och badade där.

Har även hunnit med att handla på Maxi och varit ute och gått.
Nu sitter jag här helt själv i denna varma lägenhet.
Vi har 28 grader just nu och katterna verkar utslagna...
..jag med fr den delen.
En kalldusch sen göra ett försök att somna.


Förresten, det känns skönt att ha lite planer i sommar.
Midsommar i Västerås och Öland under semestern.
Mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback