Ute med jobbet.

I fredags träffades vi några från jobbet hemma hos Malin.
Vi planerade det för flera, flera veckor sen. Hade lite knytis och vi åt jättegod tacopaj som Malin bjöd på.
Någon gång vid midnatt gick jag och Alex till Harrys..mötte upp Sofia och en kompis till Alex vid klosters kyrka.
Där någonstans försvinner mitt minne, men jag hade nog jättekul :)

Lördagen bestod av lite lugna aktiviteter på dagen.
På kvällen åkte jag och Filling till Kungsör, det var Live & Jive där. Synd bara att vii inte hade någon lust att dricka,
hade sälert varit 100 gånger roligare. Istället åkte vi till Arboga där det var lite Raggarcruising.
Hem ganska skapligt, hyrde film - Arn och Hitman båda var bra.

Nu ska jag ner till tvättis och hämta lite tvätt. Hejs..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback