Bilbyte.

I lördags morse åkte Filling och Jimmy till Gävle för att byta bil.
BMW vs. Impala -64. Måste medge att jag är lite ledsen över detta,
för att jag älskade att köra bmw´n.
Men Filling är glad och nöjd och bilen är faktiskt jättefin.

  

Var i köping på Cruising i lördags.
Jag hade jätteont i huvudet hela kvällen så det blev ganska lugnt.
Kom hem vid 12 ungefär och var pigg dagen efter.
Åkte till Alex mamma och solade lite.
Vi åkte till badet, men det var svinkallt så inget dopp i år...än :)

image206
Köping- Jimmy och Bea

image207
Köping- Jag och Lina

image208
Köping- Jag och Elvis

image209
Köping- Lina

image210
Lilla Ronja, hos Alex mamma.



Om två dagar ska jag tatuera mej igen. Ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: aliks

aaaw min bebiiiis. du får skicka bilderna sen :)

nu blire inge mer Cara mia i din bil, perkele!

2008-05-12 @ 19:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback