Födelsedag.

Idag fyller jag år. Hela 21, vilket inte känns någonting alls.
Där emot har jag bombats med sms hela dagen och det har säkert
gått åt 100 kr bara på att svara på dom. Men vad gör man inte för sina vänner och bekanta :P
Jobbat till 15.00, sen hem. Alex kom förbi och firade mej lite.
Fick en tavla som hon själv målat med lilla mej på. Den blev jättefin! Tack :)

Hunnit med en promenad och ätit lite lasagne från igår.
Nu sitter jag hemma själv och har inget att göra.
Filling jobbar kväll och jag blir firad nästa vecka.
Jag är trött, så det gör inget att jag är själv, egentligen.
Ska nog lägga mej i sängen och sova så jag är pigg tills imorrn.
Ska träffa Lisbeth från anställningsgruppen, eftersom jag slutar på
Odlarvägen nu till sommaren.
Synd, men kul att testa på nya metoder och träffa ny personal och nya barn. 

image229
This is me..

Kommentarer
Postat av: aliks

aw vad gulligt :D

2008-05-21 @ 20:30:11
Postat av: Sandra

OJ! Vilken fin!!

2008-05-21 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback