Bebis.

Fick ett MMS nyss av A-K, en jobbarkompis. Hon fick en son inatt och han ska heta Axel. Att han skulle heta så var planerat sen länge :) Under tiden han förlöstes så var jag på Harrys och hade ganska kul faktiskt. Var först på Oldarv. och festade, kul att träffa alla, sen hem en snabbis för att byta om och svepa en glas vin tillsammans med Filling och Gåre.
Nu sitter jag här i min ensamhet i soffan och är lite småseg, inte direkt bakis vill jag kalla det för jag har ingen huvudvärk eller mår inte illa! :)
Maria och John fick en liten Melwin förra veckan. ALLA verkar få barn just nu, babyboooooom!
Men jag vet när det är vår tur och det är inte långt dit...men orka vänta! :/
Det är bara att gilla läget!

Grattis till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback