Jag vet, jag vet.

Nu har jag inte skrivit på en vecka, ska försöka dra en liten kortfattad text om vad jag har gjort och vad jag har varit med om. I lördags hade vi en liten förfest hemma, vi var ca 15 personer. (Passade på medans grannen hade inflyttningsfest). Efter det blev det Harrys och det var kul för en gångs skull. Bra musik och allt sånt...
I onsdags slutade jag tidigt så jag , Ella och Lina passade på att åka till Stockholm och kika lite. Gick i ett par timmar men hittade inte det vi var ute efter. Nästa gång vill jag åka till söder och kika lite i småbutiker och inte dom butiker som redan finns i hela Sverige som H&M, Vila, Åhléns, Gina T..etc.

Ikväll ska jag till mitt gamla jobb på Odlarvägens fsk. Dom har fixat en personalfest och bjudit in gamla arbetskamrater. Temat är "trash", se hur hemsk ut som helst. Inte min grej precis, men får ta något omatchande bara. Ska bli kul att träffa dom igen och snacka lite skit och äta mat. Blir dock en lugn kväll och troligtvis lite party imorrn istället. Får se då hur jag känner, kanske bara vill ligga inne och mysa...

Idag slutar jag 4, har planering från 14,30-16, kanske smiter lite tidigare. Måste handla, sen hem och fixa mej...
TRÖTT!

Men nu är det helg och det ska man väl vara glad över? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback