Lite roligt.

Idag satt jag i vårt "byggrum" och byggde med lite duplo-klossar. Det var jag och tre barn.
Vi hade massor med olika djur, allt från kossor, grisar, hästar, hundar och giraffer och vi ställde dom i olika boxar. Lät som djuren och sjöng lite sånger. Sen tog jag upp giraffen och sa att halsen var lång och frågade vart deras hals var ochs så pekade dom. Efter det visade jag giraffens svans och då frågade jag en flicka om hon hade någon..
-Nej, sa hon och kände efter. 
Har du en svans då? Frågade jag en pojke
-Jag har en snopp!
Haha, det var så kul. Satt för mej själv och skrattade och han såg ut som en frågetecken.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag har inte tagit kortet toker ;D

hitta de på google.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback