Sandra och Kim.

Jag var lite halvbakis hela dagen igår och började piggna till framåt kvällen. Börja fixa sej, korka upp och leta skjuts. Inte så himla kul att gå till Närjeholme. Visst det är inte långt men inte så rolig väg. Inget folk någonstans liksom..
Janne skjutsade mej strax efter 7 och jag välkonmades med lite bål som gjorde susen.
Festen var jättekul, det var folk man kände och folk man aldrig hade sett förut. Bra mix med andra ord. Det sjöngs Sing star på övervåningen, det dansades på nedervåningen och pratades i köket...
När vi skulle åka hem skrotade jag ner för trappan, och ja, det var halt, jag var faktiskt inte så onykter. Nu har jag blåmärken på hela rumpan och kan varken gå, sitta eller ligga.

Usch, nu är jag så hungrig så det gör ont i magen. Har ätit en pizza på två dagar..














Kommentarer
Postat av: Jenny Pousar

Haha....Malin ser rätt tankad ut!! Ni verkar ha haft kul!!!

Kram kram

2008-11-17 @ 16:28:50
Postat av: Jenny Pousar

Malin ser rätt tankad ut! hahahaha. Hoppas ni hade kul.

Kram kram

2008-11-17 @ 16:33:17
Postat av: Jenny Pousar

Oooops. Blev visst 2 kommentarer. Fan sidan bara krånglar...hm

2008-11-17 @ 16:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback