Några steg.

Igår när jag kom hem från jobbet hade jag sån sprängande huvudvärk att jag somnade på en gång. Filling väckte mej tre timmar senare för jag hade telefon och så undrade han om jag ville ha lite mat. Jag gick upp, åt, kollade på tv en stund, men huvudvärken var inte borta. Det gick inte att sova sen på "sen-kvällen". Huvudvärken sitter fortfarande i, har varit hemma från jobbet och har bara legat i soffan och halvsovit och kollat på tv. Jag vet att man inte ska kolla på tv när man har ont i huvudet, för det blir inte bättre. Men vad ska man göra? Titta in i väggen? Tur att jag har två katter som tassar omkring lite, jag är liksom inte ensam på samma sätt då.
   Jaha, det här med stegräknaren. Jag vill knappt skriva upp dagens steg på pappret... just nu har jag kommit upp i 684 steg, i vanliga fall brukar jag gå minst 10.000. Jag har alltså inte ens gått en tiondel av en vanlig dag. Suck! Inte undra på att man växter på brädden lite här och var.

Snart kommer pappa förbi och ska hämta snuset som jag köpte på Cinderella, han har även med sej mat till mej .Jag vet inte när gubben i huset kommer hem, därför tackade jag ja till erbjudandet när han frågade om jag ville ha något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback