Regnig söndag.

Jag tycker inte att det spelar någon roll att det regnar på söndagar, det händer oftast ingenting ändå. Söndag är en dag som går ganska sakta. Man väntar liksom bara in måndagen och jobbet. Idag sov jag ut till 10, vilket var skönt. Halsen börjar kännas bättre som tur är.
Det var bra att bi åkte på kryssningen mellan fredag och lördag då det var bra väder. Nu är det storm på väg och då är det nog ingen höjdare att vara ute på sjön. När vi kom till terminalen i fredags såg vi lappar uppsatta lite här och var om att det skule vara TV- inspelning på kryssningen. Så vi kommer säkert med på kanal 5 i nästa säsong av "Färjan". Kul!
Alla som åkte hade hytterna bredvid varandra. Jag, Filling, Niklas, Matte och Martin satt i ena hytten och förfestade lite. Vi började att härja lite med hejarklacken från Hipp Hipp. Moster T hade sagt till mamma att det satt ett huligangäng längre bort och skrek (alltså vi) haha! Mamma var inte så nöjd, men klockan var ju bara halv 9, så vad gör det.  Strax efter kommer vakterna och säger åt oss, men inte för att vi härjar eller för att vi dricker alkohol i hytten, utan för att vi spelade egen musik (som inte alls var hög). Ifall något larm skulle gå så skulle vi inte höra det, men strax efter satte vi å den igen.
Vi dansade, drack och speade black jack..eftersom jag hade svinont i halsen och var allmänt förkyld så la jag mej vid 1 någon gång, men jag fick inte sova. Mamma skulle berätta hela hennes barndom för mej och vid 4 fick jag sova.
   Vi hade en kul kryssning och det blir väl en sanrt igen!

Tog inte så många bilder
och eftersom det var jag som tog dom flesta med min kamera så är jag knappt med på någon..
Bjuder på mer när jag fått bilder av dom andra...
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback