Öppning.

Idag har jag, Lena och Susanne varit i skogen med ett par barn. Det kryllade av mygg och några barn fick myggbett i hela ansiktet. Det tog över en timme att gå en liten promenad med dom små knattarna, men det var kul, inte minst för dom.. Vattenpölar måste vara det roligaste som finns! Jag öppnade klockan 06.30 imorse och det har känts i huvudet hela dagen. Varit allmänt trött och sovit två timmar i soffan. Imorrn får jag lite sovmorgon, börjar 8, men har TRAS- föreläsning på kvällen mellan 17-19. Handlar om barns språkutveckling och det verkar helt okej.

Jag känner för att ta ett bad, ett riktigt skumbad med massor av värmeljus. Synd bara att solen skiner fortfarande, det måste ju vara mörkt. Jag får helt enkelt vänta lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback