Uppföljningssamtal.

Idag har jag haft ett litet uppföljningssamtal med chefen. Pratade om hur jag tycker att det har gått och så där. Jag hade bara positiva saker att berätta och jag hoppas verkligen att jag kommer att få fortsätta. Hon kunde inte säga något om framtiden just nu för att hon inte har hunnit prata med Lina som jag är vikarie för. Fast det har jag och det ser ljust ut för min del. Annars är det tre stycken inom Gamla Stadens förskolor som går i pension vid årskiftet, alltså finns det möjligheter. Jag vill helst vara kvar på Dj2, allting bara flyter på och jag trivs som fisken i vattnet!

Nu är det drygt 2,45 timmar kvar att jobba. Ska vara inne på Dj1 tills jag slutar...

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback