Arbetsmyran är trött.

Känns om att jag sköter det här med bloggandet väldigt dåligt. Egentligen borde jag skriva varje dag, men antingen är jag för trött, gör andra saker än att sitta hemma eller har ingen lust att berätta något. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu, även fast jag skulle vilja det. Jag jobbar och står i hela veckorna och helgen räcker inte till känns det som.
Idag är jag superduper trött, öppnade imorse redan 06.15. Jag gick alltså i den iskalla luften mitt i natten, i alla fall kändes det som det. Det var mörkt och klockan hade inte ens slagit 06 när jag stängde dörren och låste hemma.  Blir samma sak på fredag. Men då kommer lönen och det är skönt att få sluta tidigt.


Jag behöver bara en sak, sen kan jag få det jag vill ha mest av allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback