Bättre tider.

Jag finner just nu inga ord om hur dagen har varit. Mitt huvud dunkar som bara den. Värre än igår.
Vi har haft alla barn idag och det betyder mycket skrik och allmänt stressigt. Nytt rekord vill jag lova, våra barn är friska som nötkärnor just nu. Nu har jag tagit en bamyl och hoppas på bättre tider.

Planer för helgen då?
-Inget! Ska bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig. Stänger på jobbet imorrn, så om någon vill spendera en fredagkväll hemma hos mej så säg till. Filling jobbar som vanligt, vi har inte sett röken av varandra på evigheter...känns det som. Det finns inget utrymme för oss just nu. Det tar jag med en nypa salt och hoppas på bättre tider, här med.

Kommentarer
Postat av: Linaaaaaaaa den finaaaaaaa ;)

På Lördag ska jag o Alex typ vara hos henne och kolla film eller nått...tänkte kolla om du också vill ? :) Annars kanske jag kan komma förbi imorn kväll om du inte ska festa.. hehe och kolla nån film hos dig :p

2009-04-16 @ 18:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback