Hos mamma.

Jag sitter hemma hos mamma. Jag orkade bara inte sitta hemma en kväll till, och speciellt inte själv. F ska jobba imorrn så han ville läga sej i sängen redan vid 20,30. Inte jag, så jag pallrade mej hit och av förvåning så mötte jag Lina på söders gator. Hänt ett par gånger nu att vi är på samma ställe utan att planera det.
Jag kom på en idé igår- kryssning den 21/5 vilket är min födelsedag. F gick med på det, han ska bara meddela the boss. Jag bokade nyss en lyxhytt till oss, måste bara lyxa till det lite när jag fyller år. Är det någon som vill med så boka. Fanns hytter kvar för en halvtimme sen och när vi kollade nu igen så börjar dom droppa av. Skynda, skynda som Gunde Swan skulle ha sagt. (viking line- Cinderella)

Idag var jag ute för första gången på flera dagar. Kom inte ihåg att det kunde vara så härligt och skönt med lite vårsol.
Mötte upp Lina och vi gick och satte oss på mammas gård. Vi åt glass och snackade lite med Sari, Janne och Simone. Så skönt att jag mår bra igen, är bara lite snorig, men vad gör det om hundra år?
Imorgon blir det en långpromenad ut till Slagsta för att äta lite glass. Det är lugnt världens godaste! Får se vad det blir för någon snäcka. (Haha, snäcka. Eller hur Alex?)

Ska nog pallra mej hemåt snart... mysa lite med katterna. Jag fick i alla fall göra något annat ikväll än att ruttna bort i min egen soffa och prata med väggen.


Kommentarer
Postat av: alex

HAHA!

2009-04-04 @ 11:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback