Steg, steg och åter steg.

Igår när jag kom hem kollade jag på min stegräknare. Jag hade gått över 22000 steg. Riktigt mycket. Jag går ju hela tiden tycker jag men att komma upp till så mycket gjorde jag aldrig i förra tävlingen vi hade. (Gamla stadens förskolor har en stegräknartävling)
Idag har jag också gått mycket, ska snart ut och gå igen. Ligger nu på 20000 steg så det kanske blir närmare 24-26000.
Jag gick till öb idag för att det tog så himla lång tid för mamma på sjukhuset. När hon var klar så ringde hon och undrade var jag var. Sa att jag redan hade hunnit fram till öb. Varför bara sitta och vänta på att bli upphämtad när jag kan gå istället?

Hade professionella samtalskursen idag. Gick hyffsat! Var så himla nervös när jag kom dit, men det var alla andra också så det kändes lättare. Imorrn ska jag ha kurs igen, men slutar efter det, vid kl 12. Ska träffa Katta och Julia under dagen och hitta på något. Ska bli kul att se lilltjejen igen..hon har nog vuxit en del. Det har gått två månader sedan hon föddes, usch vad tiden går snabbt!

Jag vill också ha en bebis :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback