Tjuvstart.

Det var en lång, men skön promenad igår till Slagsta. Jag tog min gamla vanliga favorit, våffla med saltlakritsströssel. Hur gott som helst! Blir nog ett besök där några gånger till under sommaren.
Anna skulle till sjukhuset och Katta till svärföräldrarna, så jag och Lina tog en promenad till ÖB och sedan ner till stan för att njuta av solen. Det var så skönt ute och massor med folk som satt runt ån.

Tuula och Mamma bjöd på påskmat hos Tuula eftersom vi är i Finland under påsken. Det var jättegott! Mormor hade gjort en äppelpaj till efterrätt. Jag bara älskar vaniljsås så det blev massor av det. 
Filling kom och åt, han jobbade egentligen men drog från Olympiatravet en stund, så vid halv 6 skjutsade jag honom tillbaka. Det var inte kul att köra tillbaka  till stan vill jag lova. Körde i 8-15 km /tim nästan hela vägen från Ramshammarkorset. Solen sken så jag var i alla fall på topphumör. Mötte upp Simone och Sari på Sylvia, som drack ett glas och åt. Har inte tänkt på hur mysigt det egentligen är att bara sitta där och prata skit och ta något glas. Måste göras under sommaren på uteserveringen samtidigt som solen sakta går ner över söder. Vi bestämde oss i alla fall för att gå till Tuula, där alla andra festade. Jag drack inte alls mycket, utan hade bara en trevlig kväll med bra musik från Mats dator. Vid 00,30 gick alla hem för att sova.

Jag och Lina bestämde igår att vi skulle sätta oss i Stadsparken och äta en god sallad och bara vara i härliga solen. Men... solen är borta idag så det blir inget tyvärr!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi har vip- kort på Slagsta Glass ;P Gratis glass hela sommaren!



Kram

Postat av: Malin

Det blir mer och mer pirrigt vill jag lova. Det finns ju liksom ingen återvändo nu, haha. Den måste ju ut...

2009-04-05 @ 22:02:05
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Malin

På tisdag ska vi få se underverket igen, ska se om man kan se könet igen så man är säker. Bara det att min käre sambo inte är lika sugen på att kläcka nyheten =/ En annan vill ju bara skrika ut vad det är! :)

2009-04-05 @ 22:16:39
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback