Galaxy dårå.

Lördagen var varm, solen stekte. Jag pumpade musik hemma från klockan 10 på morgonen tills att bussen skulle gå från busstationen vid 16. Mötte upp Alex, Sofie och Sophia. Det var öde på busstationen. Brukar alltid vara 2-3 bussar när Cinderella och Birka åker. Aja, vi fick mer sällskap från Strängnäs. Tiden gick snabbt och vi gick på båten efter ett par cider ute i solen. Mat, tax-free och styling, sedan party i hytten. Mina högtalare överröstade nog många. Eller skulle ha gjort, kanske jag ska säga. Vi hamnade lite utanför korridoren där alla partypeople höll till, men vi hade roligt i alla fall.
Alex och jag gick inte och la oss under hela natten. Vi skulle, men blev "utkastade" av Sofie och Sophia. "GÅ UT ELLER SOOOV", ja vi festar vidare tyckte jag. Hamnade ute på däck i solskenet klockan 7 på morgonen och drack Gin, alldeles underbart. Dagen blev ganska seg, det hände inte så mycket. Bussresan hem var den värsta jag varit med om. Kändes som att vi åkte 1000 mil. Väl hemma så somnade jag som en stock, och var inte alls pigg på måndagen.

Okej, bilder säger, som ni vet, mer än tusen ord, så here you go!





























Alla bilder är från Alex. Jag själv råkade ju radera bort alla "enheter". Jag hatar mej själv för det och jag vet andra som gör det också. Men jag var ju inte mer än en människa...full..också...hmf.

Kommentarer
Postat av: alex

hahahahaha nej du "råkade bara trycka på fel knappt vettuuuuu" AHAHAHAHAHAHAH

Postat av: Anonym

Härliga bilder Elina(!), men res med moster T. Så mår du bättre dagen efter!!!

2009-08-12 @ 22:52:21
Postat av: emelie

för ofta!!!

2009-08-14 @ 10:25:01
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback