En till trött-dag.

Igår slutade jag tidigt,  13.15. Meningen var att jag skulle vila i en halvtimme-timme och sedan storstäda och börja packa. Eftersom jag var så trött så resulterade det att jag sov i tre timmar. Jag var inte alls på humör att städa och packa, så jag lagade lite käk och sprang upp och ner från tvättstugan i några timmar.
Jag blev aldrig trött igår kväll, men vid halv 1 så tvingade jag mej själv i säng. Helt nybäddad och underbar. Typ!
Jag är alltså supertrött idag igen och har ingen direkt motivation till att jobba. Men, det är en dag av alla så jag FÅR känna så. Ibland. Någongång.

Ikväll har vi "möte" på jobbet. Vi ska äta middag och ha julklappsbyte. Skönt att det inte är något jobbajobba-möte, eftersom jag är så trött. Jag kommer alltså att vara hemma runt 20.30 ikväll. See you then.

Var kan man köpa en mistel? Undrar vi 2.


Kommentarer
Postat av: E

Mistel is the shit!

2009-12-08 @ 20:47:05
Postat av: morsan

Mistel brukar man kunna köpa på torget på lördagar.

2009-12-08 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback