Fantasiii.

En vän vill att jag ska använda min fantasi. Jag försöker, men det står ganska stilla i huvudet. Jag är lite halvfebrig, har ont i halsen och näsan är igentäppt. Vems fel?

Okej, jag gör ett försök...

Idag har jag fått hjälp av Niklas att skruva isär dom där förbannade IKEA garderoberna i hallen. Det gick smidigt ändå. Jag och Daniella har packat ner massor med saker. Jag är ändå inte klar än. Vad mycket prylar jag har, jag fattar fortfarande inte. Får nycklarna redan imorrn på dagen och ska låna Jannes jobbarbil på eftermiddagen för att köra massor med kartonger och kassar. Allt det stora och tunga kör jag över på tisdag, med hjälp av ett par starka karlar. Sen väntar bara det där roliga- flyttstädning. Jag tror jag överlever det, ändå.

Jag har frostat ur frysen idag. Gumman blev helt galen när isen började tina bort och ramlade längst ner. Mjaaaaauuu!! var det som hördes hela tiden.
Nu har det slutat att skramla i frysen, så jag kanske ska torka och städa lite. Jag sov till 13 idag, så jag är ju knappast trött nu.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte okej att smittas med skumma sjukdomar. Det är inte okej!

2009-12-27 @ 23:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback