Fint ute.

Gud vad jag njöt av att GÅ till jobbet imorse. Det var så himla kul att se alla bilister stå vid vägkanten och skrapa sina bilar. Ibland är det ganska skönt att vara billös. :P

Igår var jag på en liten trip till Ikea med fröken Andersson. Köpte lite nödvändiga saker, och så klart lite onödigt som bara slinker ner. Nu ska jag inte köpa något mer hem, det får räcka. Blir bara mer att flytta. Efter nyår kan jag handla på mej saker igen. Det är ju bara för kul! Vet inte hur jag ska ha med färger och allt så det är bäst att "bo-in-sej" i någon veckan innan detaljer fixas. Jag ska i alla fall ha en jäääättestor spegel. Ska bara hitta någon snygg någonstans.

Idag är det så där fint ute. Solen lyser, det är ljust och frost på allting.
Jag slutar om två timmar. Wiiiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback