Kylskåpspoesi.

För flera år sedan kom kylskålspoesiet. Jag har det fortfraande uppe på frysen. Det är himla kul och jag ser nya meningar hela tiden efter att folk har varit hos mej. Nu håller jag på att packa ner det för att sedan sätta upp det i nya lägenheten. Dock vet jag inte hur alla ord kommer att få plats där, eftersom jag inte kommer ha lika stor kyl och frys. Men, jag får väl ta bort några ord om det är så. För uppe ska det i alla fall vara.


Jag gillar dessa på min kyl just nu.. (som snart är ett minne blått)

Vilken partyfamilj

Ångestmeny

Död singel

Avslagen skumpa till föda

Jag vill ha alkohol

Mot dåsig midnatt

Du är min himmel

Fluffigt är livet för den som är naken i min ballong och har lustgas?

Jag vaknar desperat, är festfri




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback