Lugn lördag.

Det var trevligt på Bishops igår, dock jättevarmt. Elin och jag fick sitta vid ett minibord först och försökte byta bord med några killar som satt bakom. Det slutade med att vi satte oss vid dom istället. Vidare till Harrys innan 12 där typ alla var. Träffade hur många som helst. Det kanske jag gör annars också bara att jag inte brukar komma ihåg det. Jag drack två glas vin och en grogg ute. Riktigt skönt att vara "nykter" och bara vara. Mer sånt, tack! Just nu håller jag på och diskar (eller jag har visst tagit en paus och fastnat här), ska snart hänga lite tvätt och starta en ny. Ska möta upp Elin senare för lite Ming och skitsnack hemma hos henne.



Danne(Tonys jobbarkompis som för övrigt är het), Tony och jag på Harrys.


Elin och Jeanette


Kommentarer
Postat av: Anonym

Danne-Tonys jobbarkompis som för övrigt är SJUKT JÄVLA het, menar du va?

2009-12-06 @ 22:10:44
Postat av: Anonym

...dock 87:a.

2009-12-13 @ 15:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback