Nu är det klart.

Jag fick ett samtal idag. Mycket tidigare än förväntat. Carita från admin. ringde och frågade om jag ville ha en av tjänsterna på Odlarens förskola, som jag var på intervju om i fredags. Jag tackade självklart ja och blev jätteglad. Jag blev lite chockad först, på nåt sätt vågade jag inte hoppas för mycket. Nu är det bara all in som gäller. Mellan 1 februari- 1 mars har vi introduktion, med allt vad det nu innebär. Det kan behövas att prata ihop sej om man ska starta en hel förskola från grunden. Utmaning, det är bara förnamnet. Men himla kul och spännande ska det bli. Nya kontakter, nya barn, ja allt nytt.  Dock kommer jag sakna mina arbetskamrater väldigt mycket. Jag kan säga redan nu att jag kommer på fester och tillställningar även fast jag inte tillhör er...(lika mycket ;))



En del av alla ♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

GRATTIS!

2009-12-08 @ 22:14:20
Postat av: Anonym

Jaaamååååhooonleeeeva...graaattistilljoooobbet!

2009-12-13 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback