Lite trött i fötterna.

Mamma och Tuulas fest var jättekul. Mer behöver jag nog inte tillägga, haha!
God mat, mycket folk och en hel del alkohol :)

Idag har jag träffat Katta och Lina. Lina mötte upp mej vid mitt jobb sen gick vi hem till Katta och vidare ner på stan.
Köpte ett nytt fotoalbum (för alla bilder fick inte plats i den andra nyinköpta album) och två tröjor på gina.

Idag är vi trötta, vi orkar inte göra mat. Skulle ha gjort en god sallad, men det sket sej.
Imorrn ska jag upp tidigt, börjar halv 7. Slutar ganska skapligt..sen kommer fastighetsäfaren och ska fixa vår toa. Det tog "bara" 1 vecka för att byta ut en del!

Jaja, nu ska jag kolla tv, tjing!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jaha letar ni hus? Vi kände att vi var tvungna att nappa på lägenheten, annars hade vi gärna varit intresserade av er lägenhet! Kul att du hittat till vår blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback