Quality Hotel Statt

Dagens hetaste snack i Eskilstuna är ju så klart Statt.
Alltid berör det någon, eftersom staden är så liten.
Jag och Lina gick dit för att se hur det såg ut efter att jag slutat jobba vid 13. 
Folk stod samlade och tittade och fotade. Hela restaurangdelen är kaputt.
Uffe, mammas kusins man kom gåendes över vägen när jag och Lina gick över.
Han jobbar på Folket så han och hans kollega frågade oss om branden. Vad vi tror och vad vi tycker.
Vi kommer troligtvis med i tidningen imorgon. Haha! "Se allvarliga ut nu tjejer"

Nu när jag sitter hemma känner jag hur mina kläder och mitt hår luktar brandrök.
Konstigt att jag inte märkte ett skit när jag gick till jobbet vid 06 imorse. Bor ju bara några 100 meter ifrån.


Foto: Vet ej, men himla bra bild. Detta var imorse.

Vid 14- tiden såg det ut så här, foto: Elina :)
















Kommentarer
Postat av: Lina

haha jaa lite svårt o se allvarlig ut.. fan kommer va as FUL! haha fan då! Men man kunde ju inte skratta på kortet liksom.. haha lite FEL..

2009-02-25 @ 16:21:10
Postat av: alex

jag känd elukten när jag började vid 8, både vd mig och ute i hällby. helt sjukt att tine du kände haha

2009-02-25 @ 16:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback