A-K och Axel.

Tidigare idag träffade jag min jobbarkompis Anna- Karin, som nu är mammaledig till Axel 2 månader. Vi fikade på tingsgården och pratade lite om allt mellan himmel och jord. Axel låg och sov hela tiden, så himla söt. Efter någon timme gick vi ner till stan och kollade rean, fast på barnkläder. Hon hittade tre fina bodys. Malin, också jobbarkompis, skulle ha varit med, men mådde tyvärr inte så bra. Hon är gravid, som många andra just nu. Ja, jag är avis!

Ikväll händer det inte mycket..Har haft ont i huvudet under dagen och nu har jag ont lite här och var.
Ja, jag är för trött för att göra något helt enkelt...

Måste till Prix och handla lite iaf..ska bara få med mej gubben.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: lina

Du det blir alldeles snaaaart din tur.. :D hihi..;) jag vill meeeeeeeeeeeeed juuuuuuuuuuu :/ :p haha. :D

2009-01-03 @ 17:27:59
Postat av: Anna-Karin Juhlin

Hej! Tack för idag!

Kul att se både kort från raggarfesten och att du nämnt mig i din blogg:)

Hoppas du mår bättre snart. Kram Anna-Karin

2009-01-03 @ 19:28:03
Postat av: Elina

Hehe nej, det är inte snart min tur. 5 år kanske..

Postat av: lina

VA??

2009-01-04 @ 21:34:12
Postat av: Sandra

Då är du lika gammal som jag och det är väl ganska lagom. trist bara att jag också kommer få vänta i fem år... det är fan inte lagom!!!!

2009-01-05 @ 18:33:36
URL: http://sandra016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback