Börjat jobba igen.

Det känns lite segt att börja jobba igen efter 19 dagars ledighet. Men på ett sätt är det ganska skönt att komma in i dygnsrytmen igen.  Igår hade Gamla Stadens förskolor en heldag i Munktell. Dagen handlade om barns språkutveckling och det var intressant. Fick lite tips på hur vi kan jobba med barnen. Idag var en vanlig dag, fast inte så jättemycket barn. Natalie och jag började med inskolningar av två barn. Under våren kommer två till.

Efter jobbet följde jag med mamma till sjukhuset en snabbis, sen hem för att äta. Nu är jag astrött, skulle kunna sova nu men vill se ett program kl.21. Imorrn är det redan fredag, veckan gick fort, haha! Slutar kl.16. I helgen har jag inga planer, funderar på att endast ta det lilla lugna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback