Heldag med Sandra.

Sandra kom och hämtade mej igår, vi åkte till Tuna Park och kollade lite snabbt bara. Vi lunchade på Amarant (?) och Sandra köpte en dvd till Melba som fyler 1 år. När vi var klara handlade vi tacos på coop som vi skulle äta senare på kvällen. Åkte med Sandra hem till henne och vi vilade lite innan Kim och Filling kom. Började färga håret på Sandra och sen började jag med min utväxt. Emellan där hann vi med handbollen, mat, körslaget och lite glass.
Jag körde hem för Filling drack ett par öl. Blev film och läggdags vid 1 kanske. Skönt med en lugn helg igen, tror det är 4e helgen utan fest.
Idag har jag ont i halsen, ont i skallen och börjar bli förkyld...det var ju bara det som fattades! Suck!


Kommentarer
Postat av: Lina

haha dåligt minne lr? snarare 2 helgen utan fest.. ;) haha

2009-01-18 @ 13:09:29
Postat av: Susanne

Oj, hoppas du inte håller på influensan! jag mådde som du i fredags kväll, nu har jag proppat i mig tabletter så jag orkade laga lite mat och sitta vid datorn en stund. Jag blir hemma mån-tis i första hand. Kram S

2009-01-18 @ 14:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback