New Year.

Jaha, då påbörjas ett nytt år igen! 2009- hoppas det blir ett bra år ;)

Vi var nio stycken hemma hos Sandra och Kim (Jens, Katta, Svirre, Robert, Jenny och vi två).
Gjorde en repris från förra nyårsafton med maten. Toast skagen till förrätt, potatisgratäng och fläskfilé till varmrätt och glass, grädde, maränger, strössel och kolasås till efterrätt. Riktigt gott allting!
Det kom förbi lite folk efter tolvslaget och det var en trevlig kväll med lite för mycket alkohol :)
När jag vaknade vid 1 så hade jag 0.42 i promille i kroppen haha.

Åkte hem till Alex, hon fixade mitt hår. Tack :)


Hej då, Alix! haha


Alla förutom Kim, han tar kotret, synd!


Galen Kim


Jag och Sandra


Raket i huvudet


Kim laddar upp med raketerna.


Gott med Garre...tydligen!


Dags att öppna skumpan. Den kostade 7526kr


Katta och Jenny


Filling, Robin och Rasmus


Haha.


Filling


Brorsan och jag


Martin och Niklas

Kommentarer
Postat av: alex

haha hej då alix

2009-01-01 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback