Äntligen.

Äntligen börjar det hända lite saker på semestern. Idag var jag ute på landet hos mammas kompis Sara. Fikade, satt i solen och kollade på katten Meja´s kattungar. Så himla söta. Fyra rödfräsare och en svart. Tog en promenad till Mary´s, ett litet café i Grundby/Vallby. Massor med folk och hur mysigt som helst. Innan vi kom till Sara så stannade vi vid ett ställe för att plocka egna jordgubbar. Mycket goda! Plockade dom man ville ha...

Nu ska jag snart slipa det sista (fått långa grejer av Tonys "polare") och sedan ska jag börja måla. Änltligen säger jag bara., äntligen! Det är kaos här hemma, står grejer överallt eftersom rummet nästan är tomt.
Jag har Tonys bil så vid 19 måste jag hämta honom från jobbet (Expert, TP)

Kvällen blir lugn, ett bad skulle sitta fint. Får se när Filling kommer hem. Kanske kan åka iväg en stund om han orkar.
Imorgon åker jag med moster T på kryssning. Vi ska åka Birka Paradise... äntligen något annat än Viking Line. Rätt trött på dom båtarna faktiskt. Ska fylla på barskåpet här hemma tänkte jag. På hemresan (fredag) ska det vara jättefint väder, så det lär bli solning på deck och en hel del iskalla drinkar. Mmmm.. !!

Lördag morgon åker jag till huvudstaden med lilla kusin, för att möta upp stora kusin ( se ålder, inte kroppsmässigt ;))
Vi ska ha en helkväll med Gröna Lund, Tex Mex restaurang, vin, förfest, bar, club och sen sova i Fredhäll i Sandras lägenhet :)

Ja, jag ser fram emot detta, äntligen händer det lite grejer.
Nästa vecka börjar Fillings semester så då ska vi hitta på lite saker också...











Kommentarer
Postat av: mamma

Men så sööööta!!!!!

2009-07-15 @ 23:33:39
Postat av: Lina

haha taaack jag vet! :p Inte första gången jag jobbar ;) hihi

2009-07-18 @ 21:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback