Farligt med semester.

Vin, groggar, öl, cider...ja you name it! Varje dag i stort sätt. Det är farligt med semester kan jag tycka. Idag är en sån dag som jag bara sitter inne soffan och bara ÄR. Det är skönt, men jag blir rastlös. Jag vill göra något, men vet inte vad. Ska i alla fall ta en promenad senare för att få lite luft. Det är så varmt i lägenheten. Ibland tror jag att jag är i klimakteriet. Jag får akuta svettningar bara när som och det är jobbigt. Jag mår lite illa. Är jag spritförgiftad kanske..

Igår kväll var jag hemma hos Alex och förfestade. Det var jag, Alex, Sophia, Lina, Micke, Kim och Putte ett tag. Vi hade roligt och det slank ner en hel del vin. Hamnade på Harrys. jag hade inte så stor lust att vara ute kände jag när jag väl var där. Träffade min käre bror och umgicks med honom och Matte under kvällen. Fick sällskap av dom hem till porten. Skönt att slippa gå själv, även fast jag bor 300m från centrum. Mycket kan hända i den här lilla stan. Jag vet.

Filling åkte ut till Eklången för att byta bil. Lämnar Impalan och hämtar fransyskan. Vi ska åka till Nyköping tidigt imogon och åka båt i skärgården. Det ska bli härligt! Jag älskar att åka båt och bara vara. Hoppas på bra väder och lite solbränna. Efter det är det fest igen. Denna gång hemma hos J & J i Röksta. Jag ska hoppa lite studsmatta... det var kul förra året. Tony och jag kom i ofas och han stukade foten så den svullnade upp rejält. Det slutade med kryckor och sjukskrivning i några veckor.

Nu ska jag kela med min lilla gosegumma. Hon ligger här bredvid och myser.

Det blir inga bilder från igår. Jag hade en sån kväll där jag ser förjävlig ut vad jag än gjorde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback