Jeanette 26.

Satte mej på stålhästen och cyklade till Jeanette vid 18- tiden. Folk började strömma in vid sju och vi åt lite mat och sedan var festen igång. Vid midnatt gick vi alla till Harrys. Vad mycket folk jag träffade som jag kände. Gamla kompisar, föräldrar till barn hos oss och från mitt förra jobb. Kanske skulle träffa folk lite mer om jag skippar dansgolvet ett tag. Oftast går man till baren, kirrar dricka och sen upp och dansa. Men igår satt jag och Elin ute på baksidan ett tag och då träffade jag alla. Mer sånt tack! Jag hängde med Elin hela kvällen, eller så kanske det var hon som hängde med mej (?).

Abir- Vet du vem du är lik?
Jag- Nej?
Abir- Lady Gaga, fast mycket finare! 

Haha, man blir nöjd. Ge mej min snelugg! :)


Kommentarer
Postat av: E

Det var du som hängde med mig! Haha ;)

2009-07-12 @ 14:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback