Malmamarken.

Varit en sväng till Malmamarken. Vet inte varför vi åkte dit egentligen. Samma saker varje år och varje år kommer jag hem tomhänt. Jag borde lära mej det. Det kanske är mysigt att strosa omkring och bara titta på konstiga grejer som gör att jag är tillbaka varje år.
   Tillbaka i stan åkte vi till Ica Ekängen och handlade lite. Vi ska göra tacos. Det var hur länge sen som helst...
Ingen mat jag vill laga till mej själv direkt. Eftersom Filling jobbar som han gör så brukar jag inte göra så mycket mat här hemma. Det är bara undantag när vi har semester. Annars har jag det bra och äter gratis på jobbet. Bra skit!

Jag vill ta en promenad. Vill någon med lite senare? Annars tar jag mobilen och går en pw själv. Skönt att rensa lite tankar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback