Sjön.

Hade man kunnat sjukskriva sej för bakfylla så skulle det bli en veckas sjukskrivning sammanlagt under denna semester. Men, bakfyllan är självförvållad så det blir inget med det. Synd!

Var i Studsvik, Nyköping igår och åkte lite båt. Det var härligt. Solen tittade fram vid lunchtid, fast bara en lite stund.
Det spelar ingen roll för det var himla skönt att bara vara på sjön. Love it! På vägen hem från ön vi var på så guppade det rejält. Flög säkert 1 m från sätet, hur kul som helst! Det gillade jag. Där emot har jag ont i ryggen eftersom den dunkades i båten ett x antal gånger :( Mörbultad... typ!

På kvällen vankades det fest hos Janne och Jenny. Det var mycket folk och jag hade jätteroligt. Gick hem med mamma och Tony vid 1. Det var en låååång väg hem, men så är det alltid på fyllan. Highheels och promenad från Röksta (längst ner i Röksta) är ingen hit, fast det gick. Jag är ju hemma.
Idag mår jag bra, men är så trött och hungrig. Inget gott att äta hemma. Jag svälter...idag igen!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback