Helikopeter över taket.

Vaknade vid 8, men ligger fortfarande i sängen.
En polishelikopter snurrade över hustaket vid 10.00 och jag undrade om det var mej dom letade efter. Icke sa Nicke. Jag kom på att kungen och drottningen skulle komma hit idag med tåget kl 10.00, så det var bevakning av dom.
Kungen står nu mitt på torget och babblar, jag varken hör eller ser något. Att det ska läggas så mycket tid och pengar på ett firande av en stad. (Eskilstuna fyller 350, "den stolta fristaden" Mmmm, visst!)
AAAAAAAAAAAAJJJJ! Har laptopen i mitt knä samtidigt som jag ligger i sängen. Den föll rakt i ansiktet på mej, mellan näsan och läppen. Det gjorde skitont och Filling bara skrattade. En snygg Hitler-mustach kommer nog göra sej synlig under dagen. Suck! :( En liten parantes bara.
Fortsättning....
Tycker synd om alla studenter idag. De går ut med en kvarts mellanrum och det kommer bli total trafikstockning i staden. Varför kunde inte firandet av 350 år vara nästa vecka? Kommun-nissarna VET att varje år tar man studenten runt den här tiden. De vet att det är en stor dag för de som gåt ut skolan. Låt dom fira. Själva. Inte massor med annat skit, det är deras dag idag. Tur att jag gick ut för hmm.. tre år sedan. VA? Redan tre år.. vad tiden har gått fort. 060610 = Himla rolig dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback