Mucho.

Den här veckan har jag hunnit med en "stängningsdag" på jobbet (kvalitetsredovisning), dansat afrikansk dans, solat, jobbat, sovit, varit på IKEA och pysslat lite här hemma.
Jag har ett projekt som jag ska genomföra under semestern, då det regnar, OM det regnar. Ska tapetsera eller måla om i datarummet och vardagsrummet. Hoppas på lite hjälp av någon kunnig?! :) Säg bara till.
Ska sälja iväg min 120 säng som bara står i "datarummet" och skräpar. Ingen sover någonsin i den och får vi besök över natten så har vi en jätteskön soffa att erbjuda, faktiskt. Konstigt att vi kallar det för datarum, när det bara står ett skrivbord med en stationär dator som inte används längre. Förr tankades det dygnet runt.


Imorgon blir en kort dag, jobbar 7.30- 13.15...
Sen är det helg, vilket innebär FEST! :)
Ja, det här inlägget var inte så intressant,
var bara tvungen att skriva eftersom det var ett tag sen.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jenny Pousar

Hur mycket vill du ha för sängen?? Mickis skulle behöva en större. Hon har bara en 90-säng nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback