S & K

Idag cyklade jag hem till Sandra och Kim för att sola och bada. Dom har en pool, lagom stor. Jag köpte en madrass på Barnens Hus innan jag begav mej till dom. Det var jätteskönt att ligga och flyta omkring i vattnet och halvsova.
Jag vill ha ett hus, NU! Vad härligt. Tur att vi köpte en AC förra året, annars hade jag avlidit i den här lägenheten.
Det var kul att träffa Sandra och Kim. Sandras mage har blivit stor nu, det är bara åtta veckor kvar. Tiden går så snabbt. Känns som att det var igår hon ringde till mej och berättade att hon var gravid. Undrar om dom får en flicka eller pojke. Alla i vår bekantskapskrets har fått flickor, så vi får se :)
Jag har fortfarande bebislängtan. Vill också vara gravid eller ha ett barn, helst nu, nu på en gång.
Nej, jag får helt enkelt "nöja" mej med barnen på förskolan.

Snart kommer Filling hem... han undrade förut om vi skulle åka Impala, dricka öl och bada. Han är ledig måndag- tisdag för en gångsskull.
- Hallå, jag jobbar imorrn!
- Ja just jävlar!

Bara fyra arbetsdagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Alex

snaaart har du semester ;)

2009-06-29 @ 14:05:24
Postat av: Lina

vad kosta madrassen? är den genomskinlig lr så? vill ha sån i rosa lr grön :p

2009-06-29 @ 20:50:47
Postat av: Elina

Jaaa snart semesterrrr :D:D

Jag köpte en snorgrön..haha. lyser som fan. Nice :)

2009-06-30 @ 10:27:40
Postat av: Elina

Den kostade 70 kr...barnens hus..

2009-06-30 @ 10:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback