Varmt.

Idag tog jag kompledigt mellan 11-14. Började alltså jobba klockan 14 och slutade 18,30. Har tre stängningar på två veckor, vilket jag tycker är sämst. Det är bara att gilla läget helt enkelt. Snart semester som tur är.  
Klockan 10 var jag redan hos mamma. Vi satte oss på hennes gård och det var stekhett. Vinden stod stilla och svetten lackade i stort sätt. Det blev lunch från Café Sylvia i skuggan och sedan var det hemfärd för en iskall dusch.

På lördag har jag och Lina planerat en liten roadtrip. Vi ska ta vårt pick och pack och cykla till någon badplats och steka och bada hela dagen. Några kalla drycker sveper nog också ner i samband med det varma vädret.
Hoppas att det är fler som vill med...säg bara till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback