Vin, vin,vin.

Idag önskar jag att jag hade resorb hemma. Jag har inte huvudvärk, jag mår inte illa eller något sånt. Jag är bara allmänt sliten. Jag pallar inte två dagar i rad längre. Jag har blivit gammal.
Jag pallrade mej hem till Lina igår..försökte spela musik, men uppträdanden på torget överröstade till en viss del. Det gick ibland i alla fall. Vi pratade om allt möjligt och jag blev på G. Lina kom aldrig riktigt igång..synd! Jag märkte faktiskt inte det... Lite senare efter lite studentfirande kom Alex förbi. Hon var inte heller rikitgt på G...Väl ute på Harrys träffade jag Jaenette och var med henne ett tag...dansade som bara den i schlagern. Kan fortfarande inte riktigt fatta att schalger blir så himla bra på fyllan... förstår inte, fattar inte.
Jag gjorde sällskap med Niklas och Matte hem. Fontänen vid smörparken var full med skum ( hallåååå, fel fontän suckers) och matte balanserade på grodorna som sprutar vatten. Synd att han inte ramlade i, det hade varit asroligt. Matte är en rolig prick, haha!

Idag ska jag fira lilla Dannis hemma hos mamma. Hon fyller 16 år den 10/6. För mej är hon fortfarande en liten skitunge som är 8 år. Haha. Nej, men tiden går fort...för fort.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback