Förfest.

Det började med att Svinto bara skulle komma över och ta några stänkare.
Sari och Janne kom lite senare och efter det mamma och Tony.
Niklas och gänget kom hem från en kryssning och fortsatte att festa här.
Vi blev alltså några stycken...
Jag hade en trevlig kväll och festen fortsatte på Lokomotivet, där alla var i stort sätt.
På vägen hem fick jag ringa 112, Filling halkade på isen precis bredvid ån.
Hans knä är knasigt och gör tydligen svinont fortfarande. Han kan inte gå.
Jag tror inte att jag har haft såååååå kul åt när någon gör illa sej
som jag hade igår. Jag vet att man inte ska skratta men han bara låg där som en liten säl på isplätten.
Vi fick i alla fall åka ambulans hem, vilket var en stor upplevelse för mej...tyckte jag igår, haha.
Filling som gjort illa sej fick sitta i passagerarsätet och jag som var full och glad fick sitta där bak i själva ambulansen. Fränt, säger jag bara. Blev avsläppta utanför porten. Så snällt!
Jag kan fortfarande inte sluta skratta åt händelsen haha.

Idag mår jag väl som jag förtjänar. Förkylningen sitter kvar, så den som säger att sprit gör en frisk ljuger alltså!

Lite bilder till er som vill se hur roligt vi hade.




















Kommentarer
Postat av: Malin

Stackarn, hoppas knät blir bättre snart! Det lät inte skönt! Kram

Postat av: Lina

hahaha roliga bilder :P

2009-03-01 @ 16:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback