Håret bara hänger.

Snart är det helg igen, veckorna går så fort. Det är nog bara för att jag trivs med mitt jobb och har roligt.
När jag jobbade på H&M- lagret så gick tiden sååå sakta. Ett ganska monotont arbete. Jag är glad att jag fick den här chansen!
Idag hänger mitt hår, det är så "tungt", speciellt luggen... Skulle behöva klippa mej lite. Göra en liten förändring.. Får boka tid någon dag här fram över. Ska även ner en snabbis idag efter jobbet och köpa hårfärg och färga utväxten. Bara att den syns gör att håret ser ännu mera dött och tråkigt ut.
Någon som kan ge tips på hur jag kan få det mer ruffsigt och snyggt?

Hoppas våren kommer snart, så jag kan börja använda tunnare kläder, skinnjacka och tygskor etc...
Åhhh, jag bara längtar!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Kanske tupera och massa spray? Nej, men lite toppning och inpackning brukar göra gott åt håret och en själv.Kram S

2009-03-12 @ 17:14:39
Postat av: Malin

Ja, mina små kissar är helt underbara :)

Kanske klippa upp håret lite? Det gjorde jag nu sist jag var hos frissan, och det blev mycket mera liv i det :)

Postat av: Malin

Tack :) Jag blev nöjd med själva frisyren men tyvärr mindre nöjd med färgningen efter ett par veckor. Den försvann helt, men nu är det åtgärdat :)

2009-03-12 @ 21:50:36
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Sandra

Klipp upp några längder uppe på håret, inte i själva längden och inte för tjocka testar. Sen köper du en saltvattenspray så får du en fin "ej-nytvättat-hår-känsla". Rufsigt, men rent! Tataa!

2009-03-13 @ 17:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback