Lager 157.

Hej alla!

Idag åkte jag, F och L till Lager 157, varit där en gång tidigare, men det fanns inte så värst mycket. Samma sak nu också. Jag hatar verkligen att testa jeans, hurra säger jag bara till jeans-tightsen som kommit. Hittade en vårjacka som var grön, en svart bolero och ett par skor. Min älskling köpte allt åt mej! Tack! :)
Vi hade party i bilen på vägen hem, synd att vi inte hade med oss några flaskor, jag hade gärnat börjat dricka redan då.
Ikväll ska vi tre dricka lite och snacka skit. Kanske ner och bowla med Gore, Micke och Kim. Let´s see...



   

Foto: Elina

Kommentarer
Postat av: Malin

Så snygg jacka :)

Postat av: Werre

Vart hittar man jeans-tights? Jag VILL ha :D

2009-03-21 @ 23:29:37
URL: http://werre.se
Postat av: Daniella

det ser ut som att du har storlek 34 på skorna!

2009-03-22 @ 02:16:05
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/
Postat av: alex

fin jacka :)

2009-03-22 @ 10:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback