Sportfest.

Jag vet inte riktigt var jag ska börja. Jag är i alla fall tok-bakis!
Igår träffades Gläntan, köket  och städ- Marianne klockan 14 på jobbet för att fixa i ordning för festen.
Klockan 18 kom alla och vi började sätta igång med att sporta. Jag kan tillägga att jag har träningsvärk i benen, även fast jag bara var "underdommare". Susanne var the real judge. Det var mycket tävlande och jättegod mat som köket fixat. Man fick kombinera sin egen sallad. Vi sportade i hela 6 timmar och hade jättekul, samt många vätskekontroller.
Det slutade med efterfest i Nyfors, var hemma vid 5.
Var på jobbet och städade idag, eller jag hann inte städa för det hade mina polare gjort. Jag var full när jag gick till jobbet, haha! På vägen hem köte jag pizza och nu sitter jag här. Lagt upp bilder på FB också...




















Tack alla för en rolig fest :)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Skitfina bilder Elina! Blir bra minnen! Kul fest! Träningsvärk i bena jag oxå! Kram

2009-03-29 @ 20:04:42
Postat av: Morsan

Vad kul ni verkade ha!!:)

Domare stavas med ett m. :)

2009-03-29 @ 23:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback